Anna Jensen

Mellan äkta och falsk, mellan sanning och lögn. Vi är idioter

- Vardagsliv, Livet ur mina ögon Permalink0
Idag fick vi reda på hur röstningen till Nyköpings lucia gick och jag vill bara säga grattis till Julia. Det kommer att bli ett riktigt fint luciatåg. Tänk att det bara är två veckor kvar tills vi ska gå vårt första. Hoppas att allt sitter tills dess.

Jag tycker faktiskt att det är skönt att röstningen är över. Det har varit så mycket tjafs och skitsnack den senaste tiden. Ibland undrar jag vad folk tänker på när de slänger ur sig sina åsikter till höger och vänster. Självklart ska man få säga sin åsikt men en del saker är riktigt vidriga. Speciellt när de skriver om personer som de inte känner.

Nu ska jag bara njuta av min ledighet fram tills på tisdag. Fast imorgon är det konfirmation och på måndag ska jag och mamma åka iväg till Ikea så det blir nog inte mycket sovmorgon någon av dagarna.
Till top