Anna Jensen

I press rewind, take it frame by frame again

Livet ur mina ögon Permalink0
Nu har jag fått tillbaka min fria hastighet alltså behöver jag inte sitta här och vara arg över att ingenting händer när datorn laddar någon sida. Haha.

Ja, imorse var jag på gymmet. Precis som lovat. Och jag är fan så stolt. Jag börjar lära mig att jogga. Skratta om ni vill men det är inte så lätt om man saknar joggnings koordinationen, vilket jag gör. Men det går bättre och bättre för varje gång.

På eftermiddagen blev det två timmars matte innan jag skyndade iväg till tåget igen. Är det inte sjuk att jag var hemifrån i 6 timmar men jag gick bara i skolan i 2 timmar? ibland hatar jag att pendla! Men när jag kom hem låg det ett paket på dörrmattan och väntade på mig. Jag hade nämligen fått hem min Broder Daniel tygkasse från Rockhouse. Den var superfin! Bild kommer lite senare. Nu väntar jag bara på mina Kent affischer. De borde komma vilken dag som helst. 

Och en sak till. Såg att skolan hade satt upp lappar om tid och datum för mössprovning! Tänk att det är vår tur att välja och beställa studentmössa! Den 22 september blir det, ca tre veckor kvar. Ingenting! De hade även satt upp tider för skolfotot, men jag minns inte när det var. Man kanske om någon vecka. Det betyder alltså att det är dags för HVFr3a+b att komma överens om hur vi ska se ut. Det är nämligen plojfoto. Det här kan sluta illa!
Till top