Anna Jensen

Snart årets sista dag

Livet ur mina ögon Permalink0
Min dag började med sovmorgon, som vanligt. Efter frukosten eller vad vi nu ska kalla det så gick syster och jag ner till stan. Jag började min klännings-jakt på h&m och jag hittade en! Den hängde där helt ensam och ville att jag skulle välja den. Visst, hade det funnits fler hade jag tagit en storlek mindre men jag får leva med det. I den här klänningen skulle jag kunna vara gravid om jag kände för det. Haha!

Jag fick även med mig en parfym hem. Jag hade önskat mig Jessica Simpson - Fancy i julklapp och nu hade Åhléns satt ner priset på den. Som hittat! Annars blev det inte så mycket roligt.

Nu på kvällen har jag varit på grease-rep. Vi var bara tjejer så vi körde första akten men vi hoppade kill-scenerna. Efter den trettonde kommer vi att repa varje vecka. Det känns som att det är en evighet kvar till premiären men det är inte så lång tid kvar till maj.

Nej, nu ska jag se några avsnitt av Grey's innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det nyårsfirande så det brakar om det! Och om jag inte hinner att skriva något imorgon så gott nytt år!
Till top