Anna Jensen

då var vi här igen....

Livet ur mina ögon Permalink2
För lite mer än en månad sen skrev jag ett inlägg om att jag är så otroligt dålig på att packa. Då skulle jag ta mitt pick och pack och bege mig söderut, till Frankrike. Även denna gång beger jag mig söderut. Men denna gång blir det endast 7 timmars bussresa, inte 30 timmar. Och den här gången håller jag mig inom Sverige.

Men trots det är jag fortfarande lika dålig på att packa. Jag börjar alltid i sista minuten och därför får jag med mig mycket onödiga grejer. Men den här gången ska jag försöka vara lite bättre på det här med packningen. Men frågan är, vad ska man ha med sig när man åker på festival? Och vad ska man ha på sig? Jag vet inte, jag har aldrig varit på festival förut. Därför ringde jag min guru igår. Hon som vet allt. (Och då menar jag inte min syster för i det här fallet vet hon lika lite som jag) Hur som helst blev det hela lite klarare. Tur det. Annars skulle jag gripas av panik ikväll.

Nu ska jag krypa in i vår lilla klädkammare och gräva fram ett par gummistövlar. För det kommer nog bli regn regn regn. Nu får jag igen för alla spindlar som jag dödade när jag jobbade.
#1 - - Linda:

Kan vi inte bestämma att du klipper mig på måndag då? ;)

Mitt hår är en stor risbuske som inte har klippt sen 17 juli 2009, den du! Och efter det har jag vart utomland så det är nog ganska slitet pga saltvatten, sol och plattången :P

#2 - - Linda:

Sant, det lär man behöva efter en festival :)

Men då spikar vi tisdag då och så kan vi höras mer sen om detaljerna? :)

Till top