Anna Jensen

när man har tråkigt..

Livet ur mina ögon Permalink2

Här kommer en lista som ni kan förgylla er söndag med.

ALLMÄNT...
Namn: Anna Jensen
Piercingar: Öronen och naveln.
Tatueringar: Nej, inte än.
Längd: 165cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Det händer. Speciellt hela den här hemska vintern har jag önskat att jag bodde på något varmare ställe.
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Det beror på vem du frågar. Smaken är som baken ;)
Vilket shampoo använder du: Alltid L'Oréal professional series expert, just nu Vitamino Color och Shine Curl. (båda finns att köpa hos frisör)
Vilken parfym använder du: Replay eau de toilette for her
Vad är du rädd för: Hajar, krokodiler, grodor
Gillar du att tvätta: Neoo
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja då.

SENASTE...
Film du hyrde: Sist blev det tre stycken. Prinsessa, My sister's keeper och Fame
Film du köpte: New Moon, som dock inte har kommit hem än.
Låten du lyssnade på: The Funeral
Låten du hade på hjärnan: Dear Jude
Låten du laddade ner: Hero of War, fick den gratis från eniro
Personen du ringde: Mamma skulle jag tro.
TV program du tittade på: Let´s Dance
Personen du tänkte på: Syster, hon roppade just på mig.

FAVORIT...
Mat: Kyckling med cashewnötter
Låt: Usch det tänker jag inte säga. För svårt att välja.
Sak att göra: Ha roligt
Sport: Schack, haha nej då. Dans.
Dryck: Chai Latte
Kläder: Jeans
Film: Sweet Home Alabama
Bil: BUBBLA! Haha.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Never
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig antagligen. Det är bara blivit kantstött
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Flera gånger
Ärr du har på kroppen: Många

SENASTE...

Bok du läste: Så länge vi båda andas. För sjuttioelfte gången
Personen du fick mail av: Gerd, när hon skrev att min plånbok var återfunnen. Men senaste mailet kom från H&M, fast det är ju ingen person.
Personen du fick brev av: Personen? Inte många som skickar brev nu för tiden. Men jag fick ett vykort från Åhléns i veckan.
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 5 år sen kanske.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sovit, ätit frukost, gått på toa, tittat på Robin Hood, stavgått och suttit här
Var det kul: Att sova är mycket underhållande.
Hur tidigt stiger du upp: 05:20 under veckorna. På helgerna sover jag till jag vaknar.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Middag hos pappa

Är du seriös: Ja, ibland
Vad är du allergisk mot: Gräs, pollen, blommor, paprika, laktos(?!)
Var har du ont: i huvudet
Använder du hårspray: Så klart!
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Grey's Anatomy

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror vad det är till
Gillar du ketchup: Samma här, beror på vad det är till 
Är du glad nu: Inte är jag ledsen i alla fall
Var du glad igår: Ja då.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: Sveriges huvudstad
Göteborg är: En stad
Kan du sjunga: Ja, alla kan väl sjunga? (förutom de som är stumma.)
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti till köttbullar och makaroner till allting annat.
Ett land jag helst vill besöka: Kina
Ska bli skoj: Att ta studenten nästa år
Ska inte bli skoj: Att det kommer bli vinter igen
Sparar till: Sommaren
Väntar på: Värme
Pålägg som gäller: smör, always!
Dagens dryck: bravos tropiska juice

#1 - - nillis:

"Stockholm är: Sveriges huvudstad

Göteborg är: En stad"



BRA DÄR ANDIE <3 hehe

#2 - - Anna:

N - MVG i geografi vettduu ;) <3

Till top