Anna Jensen

frågor frågor frågor

USA - Förberedelser Permalink0
Idag fick jag mail från STS om att de har mottagit min anmälan. Så nu har jag betalat in den första avgiften på 1990 kr så nu är det bara att vänta på att de ringer upp mig så att vi kan boka in en intervju. Just nu sitter jag och fyller i en massa information på mitt au pair room. Allt från vad mina föräldrar jobbar till mina erfarenheter av barn, utbildning och om jag kan simma. Haha. Kanske är det dags att göra en ny kategori här på bloggen? "Förberedelser" Det tål att tänkas på.

Imorgon är det som vanligt praktik. Mamma och lunchar med mig på stan och sen följer hon med och får sitt hår klippt och färgat. Sen får jag skynda mig hem och göra min klar för kvällens festligheter. Vi ska nämligen fira Emma som fyllde 18 i måndags!
Till top