Anna Jensen

Vart tog helgen vägen?

Livet ur mina ögon Permalink0
Trots att jag var långledig, fredag-söndag, så kan jag inte förstå var helgen tog vägen. Kanske är det för att jag sover halva dagarna. Idag gick jag nämligen upp kl.12 och två timmar senare var jag ute och övningskörde med pappa. I Saaben, älskade bil♥ Jag hatar körskolans bilar! Jag har inte övningskört med pappa sen mellandagarna, när jag körde ut till Nävekvarn, och det var jättelänge sen vi bara körde. Alltså, bara körde omkring för körningens skull. Annars blir det mycket att jag kör hem från skolan eller när jag ska iväg någonstans. Men idag så. Det visade sig att jag faktiskt kom ihåg hur man fickparkerar.

Jag var hemma straxt före fyra och efter det vet jag inte vad jag har gjort. Tiden bara flög förbi. Nu har jag nyss duschat och funderar på att hyra I rymden finns inga känslor. Det får bli mitt söndagsnöje. Imorgon väntar sista mattelektionen innan provet och efter skolan funderar jag på att gå och titta på balklänning. Inte långt kvar nu!



Jag har hört ganska blandade åsikter
om I rymden finns inga känslor.
Men om man ska utgå från trailern så
verkar den bra. Jag får se hur jag
tycker efter filmen. Jag hyr den från
film2home och den kostar 39 kr.






Till top