Anna Jensen

Söndag?

- Vardagsliv, Livet ur mina ögon Permalink0
När jag vaknade imorse var jag helt säker på att det var lördag. Men nej då, söndag är det och jag är ledig. Såg dock att jag hade ett missat samtal på mobilen när jag vaknade vid 12:30. Det var från 7-tiden så jag är glad att jag hade mobilen på ljudlöst. Nu återstår bara frågan om vem som ringde. Jag skulle gissa på jobbet (även om det inte var det vanliga numret) för jag kan inte komma på någon annan som skulle ringa och väcka mig straxt före sju på morgonen.

Igår var jag så till mig så att jag inte kunde somna. Låg och läste till ögonlocken nästan föll ner men ändå kunde jag inte somna förrän 3-tiden. Det var så många tankar som flög runt i huvudet på mig. Mamman i familjen hade även lagt till mig på skype och som jag skrev igår ska de ringa ikväll! Jag är jättenervös! Det känns så konstigt att en familj har fastnat för just min ansökan. Förstår ni hur många au pairer som finns hos Au Pair Care? och av någon anledning gillade de just min ansökan. Helt sjuk!

Nej vet ni vad, jag kanske ska sova lite till. Satt och pluggade körkortsteori förut och kände att jag var helt luddig i huvudet. Trots det fina vädret så känner jag att en film skulle sitta fint. Emelie och mamma hade hyrt några tidigare i veckan så jag ska nog se någon av dem.
Till top