Anna Jensen

Onödiga dagar

Livet ur mina ögon Permalink0
Trots att det är skönt med sovmorgon så hatar jag dagar som blir onödiga. Idag kommer jag tillexempel bara ha en 2 timmars lektion, sen ska jag hem igen. Men trots det är jag borta ca 6 timmar. Ibland hatar jag att pendla!

Men hur som helst, jag får planera min dag så att jag får så mycket som möjligt gjort. Åker hemifrån om ca 1 timme. Då ska jag hinna gå till körskolan och boka lektioner innan tåget går 11:30. Jag kommer till Norrköping ca 1 timme innan jag börjar. Då ska jag åka till skolan och hämta böcker innan jag ska vidare till De Geer och hålla mitt svenska c tal. Sen åker jag direkt till tåget när lektionen är slut. Det får bli min planering. Nu måste jag skynda mig lite. Sitter med håret inlindat i en handduk så jag måste torka det innan jag ska iväg. Plus att jag inte har skrivit ut mitt tal.
Till top