Anna Jensen

Match 5

USA - Matchningsprocessen Permalink0




Location
: Larchmont, NY
Children: 3
Pets: Katt


Familjen berstår av mamman som "pluggar" (hon tar sin masterexamen i oriental medicine), och pappan som arbetar som ekonom (av något slag). De har tre barn, sonen som är 16 och två döttrar som är 11 och 14. Familjen bor i Larchmont som ligger på gränsen till NJ och ca 3 mil norr om NYC.

Familjen verkar vara väldigt aktiv och barnen har ett x-antal aktiviteter utanför skolan. T.ex. musik, dans, fotboll m.m. Barnen står väldigt nära varandra och tycker om att umgås.

Som deras au pair kommer man mest att ha hand om den yngsta tjejen. Hjälpa till med läxor, skjutsa till skolan och aktiviteter, tvätta m.m. och man arbetar ca 40 timmar i veckan. Barnen ser au pairen som en syster och vän och de vill verkligen att man ska känna sig som en i familjen.


Det är svårt att sammanfatta en familj när de skrivit så mycket om sig själv. Sen vill jag inte skriva allt för mycket information om familjen. Men de verkar väldigt härliga och jag hoppas att jag får svar på mitt mail och att de vill prata med mig.
Till top