Anna Jensen

Sista november

USA - Förberedelser Permalink1
Idag är det sista november vilket är helt sjukt! Var tog den här hösten vägen? Snart är det 6 månader sen jag tog studenten! Men å andra sidan har den här månaden vart väldigt lång. För en månad sen var jag inställd på att det inte skulle bli något med USA och att jag skulle flytta till Linköping. Men nej nej, allting kan ändras så fort.

Idag fick jag mail från STS. Ni vet ett sånt automatiskt mail för att jag har matchat. Nu är jag lite fattigare efter att betalat in programavgiften på 3350 kr. Väntar lite med försäkringen, vill inte chocka bankkontot! Hade även fått ett långt mail från min värdmamma. Äntligen! Har vart lite nervös när jag inte hört något från henne. Men Thanksgiving var ju förra veckan så jag förstår att hon har haft fullt upp. Hon frågade om vi kunde skypa någon dag så att jag får träffa barnen. Roligt!

Nu ska jag laga mat och sen återgå till OC. Manjana manjana! Men imorgon ska jag ta tag i mitt liv och gå upp kl.7. Varför? För att titta på julkalendern så klart! Från det att jag började sjuan har jag inte kunnat se julkalendern på morgonen eftersom jag pendlat till skolan. Men i år så ska jag sitta där varje morgon, även om den är dålig!
#1 - - Matilda:

Ja, det är helt sjukt vad tiden går iväg! Jag tänkte skicka över något till mina värdbarn till julen, bar något litet. Har du tänkt på något? :)

Till top