Anna Jensen

Onsdag

- Vardagsliv, Livet ur mina ögon Permalink0

Idag gjorde jag ett försök till att gå upp hyfsat tidigt. Det gick riktigt illa och jag kom upp två timmar efter att klockan hade ringt. Körde en stress morgon àla Anna och kom inte jätttesent till Ewe. Det blev en sväng på stan och jag blev några kronor fattigare då jag bland annat inhandlade väggord, balsam och ett änglaspel. Äntligen! Har letat som en tok och i år hittade jag äntligen ett på Åhléns. Så jag passade på att köpa ett medans de fanns kvar. Det blev även en underbar jacka så nu kan jag gå ut och leka rödluvan. Ja, den är både röd och har luva. Och nu pratar vi inte sumojacka utan en kappa. Slå den ni!

I natt drömde jag om blekning. Alltså till håret. Jag var på Åhléns och letade bland de billiga produkterna och helt plötsligt var jag på min gamla skola och försökte övertala en lärare att sälja en påse med blekningspulver till mig. Kjella sa att jag fick köpa en för 600 kr! Hallå? Jag tog drömmen som ett tecken på att det är dags att göra något åt utväxten så jag bokade slingtid på fredag. 

Ikväll blir det som vanligt Grey's och True Blood. Sen lite plugg på det. Roligare än så blir det inte.

Till top