Anna Jensen

Måndag

- Vardagsliv, Livet ur mina ögon Permalink0
Har sovit helt underbart i min egna säng inatt (inte för att jag har något emot den gamla hedliga tältsängen som jag fick sova i under helgen). Fick brev från transportstyrelsen (det gick fort) och satt och övade på min namnteckning i en evighet. När jag väl skulle skriva den på riktigt så blev det jättefult. Men jag behöver bara stå ut i tio år så det är väl inga problem?

Hoppade upp på cykeln och trampade iväg till ungdomsmottagningen. Fick recept på p-piller för 18 månader så att jag ska klara mig när jag är i USA. Gick och fotade till körkortet. Matchade namnteckningen om man säger så.. Men bara att stå ut som sagt. Småhandlade lite innan jag cyklade hem igen.

Ja, så har min dag sett ut. Nu ska jag laga mat och sen spendera kvällen framför tv:n. Nu när det är slutaudition i Idol så kan man börja titta. Innan är det mest pinsamt med halvdåliga människor med världens självförtroende.
Till top