Anna Jensen

WTF?

USA - Livet i Piedmont Permalink0
19:13
 
Tiden går så jäkla långsamt just nu ska jag tala om för er. Hur kan det bara vara tisdag? Känns som en evighet sen det var helg! Förut gick veckorna. Hela sommaren ska vi inte prata om, vart tog den vägen? Nu har barnen gått en vecka i skolan och jag trodde att det skulle bli ganska back to normal. Men inte! Plus att min värdmamma frågade mig en sak igår som fick mig att fundra på min sista månad. Om någon vill donera lite pengar eller flytta Sverige närmare USA så go ahead.
 
Idag fixade jag äntligen med weekend-kursen jag ska åka på. (Jag vet Rebecca, jag är så seg!) En helg i LA = 40 timmar avklarat. Inte helt fel om jag säger det själv. Nu ska jag bara boka flyg och sen är det bara och vänta. Nej juste, måste skriva en uppsats samt för dagbok i tre veckor också.
Till top