Anna Jensen

Måndag

USA - Livet i Atlanta Permalink0
20:49

Bläää, jag tror att jag är på väg att bli sjuk! Har haft ont i huvudet den senaste veckan och idag slog det till riktigt ordentligt. Var helt yr och mådde illa under eftermiddagen. Har knaprat Alvedon så just nu känns det lite bättre. Skulle träffa en tysk au pair imorgon men det får helt enkelt bli en annan gång när jag har alla hästar i sallet, hehe.

Dagen har passerat utan några större problem. Under dagen tvättade jag och spenderade kanske en timme på gymmet med min HM. Jag minns knappt när jag var på gymmet sist. Ett år sen kanske? Vem vet, det kan blir nya vanor här i staterna. Efter att ha hämtat barnen vid bussen och kört den äldsta till baletten så åkte vi hem och gjorde middag. Nu är disken sedan länge avklarad och jag ligger här och fryser (kanske ett till bevis på att jag är på väg att bli sjuk?). Snart är det dags för barnen att lägga sig och då kan jag stänga in mig på rummet och titta på förra veckans avsnitt av Vampire Diaries. Jag har aldrig tid att se tv-serier på kvällarna så jag får titta på internet istället, inte mig emot.

Håller på att smida planer inför lördag. Då ska jag nämligen träffa en massa au pairer och annat folk vilket ska bli riktigt roligt. Så håll tummarna för att min lilla sjukdom bara är något lätt som hinner försvinna till helgen.
Till top