Anna Jensen

Torsdag - check!

USA - Förberedelser Permalink0
Dagarna springer verkligen iväg och avresan närmar sig med stormsteg. Idag hade jag Ewe här på besök i flera timmar och det var mysigt att bara ses och inte göra något speciellt. Annars har jag (äntligen) hämtat upp min resväska från källaren OCH börjat på mitt pre-departure project. Det trodde ni inte va? Nu har jag ju väldigt mycket kvar på PDP men det behöver vi inte prata om.

Imorgon ska jag fortsätta skriva, handla, laga mat och sen ha hej då-middag med några fina tjejer. Ska ladda upp med näsdukar så att alla som vill (jag till exempel) kan gråta floder. Det ska i alla fall bli roligt att träffa tjejerna en sista gång innan jag åker. Vem vet var alla befinner sig när jag kommer hem igen.

Juste, idag fick jag ett långt mail från min H.M (host mum för er som inte förstod). Hon skrev att alla såg fram emot att träffa mig nästa vecka och att alla tre kommer och möter mig på flygplatsen i Atlanta när jag landar på torsdag. Nu åker hon till London över helgen (jobb) så nästa gång vi hörs blir när jag är på plats i USA. Helt sjukt!

Nej vet ni vad, nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon och så att min lilla sjuka försvinner.
Till top