Anna Jensen

En söndag

USA - Livet i Piedmont Permalink0
23:57
 
Helgen är över och idag blev det visst lite jobb. Kan inte klaga med tanke på hur lite jag jobbat den senaste månaden, men från och med imorgon är det slut på mina långa lediga dagar.
 
Imorse gick jag upp vid tio och åkte till Farmers Market med min värdmamma, äldsta värdbarnet och ett av grannbarnen. Väldigt mysigt och verkligen något man borde besöka om man åker till USA. Rebecca hämtade upp mig och jag kände att det var pinsamt att ha bott i USA i över 6 månader utan att besöka McDonalds. Vi lyckades dock inte så bra utan hamnade på något annat konsigt hamburgeställe.
 
På eftermiddagen tog jag en snabb tur till poolen med ungarna. Hem, duscha och på kvällen blev det släktmiddag med värdfamiljen då vi fick besök av farmor, farfar, farbror+flickvän. Full rulle helt enkelt. Söndagen avslutades med fika på B&N med Rebecca. Lyckades även tappa bort bilen i parkeringshuset och kände mig allmänt förvirrad. Like always, helt enkelt.
Till top