Anna Jensen

Stay away from my trigger I'm a loaded gun

USA - Livet i Piedmont Permalink0
15:13
 
Hemsk morgon! Ungarna var galna, hunden vägrade komma när jag ropade på honom och jag flagnar på benen. Man skulle tro att jag är glad och utvilad dessa dagar men istället känner jag mer lättirriterad än vanligt. Efter att jag släppt av barnen på campet blev det en springrunda i värmen. Avslutade med mördartrappan och jag ville bara lägga mig ner och gråta mitt i allt. Men som de säger: efter träningen mår man så mycket bättre. I mitt fall krävdes även lunch med Rebecca och kaffe innan jag kände mig back on track igen.
 
Nu ska jag bråka med hunden igen. Sen ska jag iväg och hämta barnen och förhoppningsvis är de på bra humör. Hem, ge dem nått att äta, duka bordet, duscha och så mycket mer hinner vi inte med. Låter väl inte så jäkla jobbigt?
Till top