Anna Jensen

Guten Tag

USA - Livet i Piedmont Permalink0
Nu är det inte längre nödvändigt att skriva tid i inläggen eftersom jag nu är i samma tidszon som Sverige. I så fall för min egen del eftersom jag tror att klockan är nio på morgonen istället för sex på kvällen.
 
Resan från SF gick bra. Somnade någon gång vid ett (SF-tid) och sov till och från fram till klockan sex när de serverade frukost. Nu sitter jag på flygplatsen i München och har betalat för internet, de ni! Snåla tyskar som inte vill bjuda på wi-fi. Måste även säga att jag just nu är glad att jag läste tyska på högstadiet så att jag i alla fall kan förstå lite av vad folk säger. Tydligen tror personalen på Lufthansa att alla som flyger från USA till Tyskland kan prata tyska.
 
Nu ska jag utnyttja mina sista 33 minuter med internet. Sen har jag ca en timme att slå ihjäl innan det är dags att boarda planet till Sverige. Har mailat med min värdmamma och hon sa att barnen blev helt fascinerande när de vaknade och fick höra att jag fortfarande satt på planet. Mina gullungar!
Till top