Anna Jensen

This sucks

- Vardagsliv Permalink0
Visumet lyser fortfarande med sin frånvaro vilket betyder att jag INTE kommer att flyga ner till Turkiet imorgon. Fan! Även om jag hade ställt in mig på att jag inte skulle få visumet i tid så var det fortfarande en liten del av mig som hoppades. Just nu känns det som att jag aldrig kommer att komma iväg men jag vet att det bara är frågan om några dagar. Men det känns väldigt tråkigt att jag missar början av introduktionen och jag kommer att få jobba dubbelt så hårt när jag väl kommer fram så att jag hinner lära mig allt innan säsongen börjar. Nu hoppas jag bara att jag får visumet innan helgen så att jag inte måste vänta en hel veckan innan jag kommer iväg.
 
Istället för att deppa ihop över att jag inte kommer iväg imorgon så ska jag försöka njuta av några extra dagar hemma i Sverige. Inte för att jag kan komma på något vettigt att göra mer än att ha tvättdag imorgon. Och varför måste det vara röd dag imorgon? Det betyder att jag tidigast får visumet på torsdag. Argh! Happy thoughts, happy thoughts, happy thoughts, happy thoughts...
Till top