Anna Jensen

Födelsedagsfirande

Ving - Turkiet s.13 Permalink0
Igår var det min 21-årsdag och jag blev firad hela dagen av mina fina vänner här i Bodrum. Började morgonen med att Saana, Sabina, Louise, Lasse, Nadia och Katrine kom in i lägenheten för att sjunga och kasta godis på mig. Åkte vidare till hotellet där de hade fixat så fint i barnklubben, i tisdags var Louise och jag nämligen på office hela dagen så Lasse och Nadia hade fixat ballonger och satt upp happy birthday "skylten" på väggen. Så fint! Blev en väldigt lugn dag och vi hann även med en födelsedagslunch inne i Bodrum. Efter jobbet åkte vi hem, bytte om och gjorde oss klara för en kombinerad födelsdags- och avskedsmiddag för mig och Sabina, hon åker nämligen hem till Sverige idag. Efter god mat, tårta och lite tårar från Sabinas håll så avslutade vi kvällen i Gümbet och när vi gick tillbaka längst bargatan mitt i natten kände jag mig lite sentimental. Sista Gümbet-utgången med Sabina och jag är glad för att jag själv har två månader kvar innan det är dags att lämna det här stället ♥

Till top