Anna Jensen

27

- Vardagsliv Permalink0
Igår var det den 15e, alltså en månad men även fyra veckor kvar till avresa. Eftersom alla fågar hela tiden så kan jag säga, nej jag har inte riktigt förstått att jag åker snart. Kanske blir det lite mer verkligt när jag får reda på vart jag kommer att jobba. Förhoppningsvis får jag veta det snart och då kan jag börja förbereda mig på riktigt.
 
Den här veckan har jag jobbat lite på förskolan vilket kan leda till att jag blir sjuk igen. Halsen gör ganska ont men jag hoppas att det inte blir värre än så. Igår skyndade jag direkt från jobbet och ner på stan för att intervjua en tjej som ska åka iväg som au pair. Flashbacks! Tänk vilken underbar resa hon har framför sig!
 
Idag kommer syster och stannar till på onsdag och på måndag åker vi upp til Stockholm för att shoppa. Sen får vi se vad mer vi kan hitta på när hon är här. Jag behöver i alla fall inte jobba förrän på tisdagkväll så jag planerar att sitta som en plåster på min älskade syster!
Till top