Anna Jensen

vänta vänta vänta

- Vardagsliv Permalink0
Under mina år på gymnasiet blev jag ganska bra på att vänta. Att få tiden att gå fort även om man bara sitter och stirrar in i väggen. Men när man väntar på ett tåg vet man ungefär till vilket klockslag man behöver vänta. Annat har det vart den senaste tiden. Sen i mitten på december har jag nämligen väntat på ett mail som skulle komma "senast den 31 januari". Jag har väntat, väntat och väntat och så blev det den sista januari. Dagen har gått så jäkla långsamt och jag började tro att jag aldrig skulle få något mail. Har uppdaterat inkorgen varannan minut men nej, aldrig något nytt. Men så plötsligt låg det det, mailet jag väntat på så otroligt länge. Och inte nog med det, jag fick exakt det svaret jag ville ha!
 
 
Om bara 43 dagar lämnar jag Sverige och ger mig ut på nya äventyr! SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!
Till top