Anna Jensen

Today is the day

Ving - Turkiet s.13 Permalink1
Mycket att göra den senaste tiden och har inte riktigt haft tid att skriva. Jag överlevde i alla fall min lilla sjukdom och var tillbaka till jobbet dagen efter. I söndags hämtade vi vår nya team member Nadia så nu är vi äntligen fyra på jobbet igen. Vi har bytt av varandra med semester den senaste tiden så vi har bara vart tre personer ute på hotellet. Naturligtvis går det bra men alltid skönt att vara fyra precis som det ska vara.
 
Idag är jag ledig och ska faktiskt inte till stranden. Istället har jag sovit bort halva dagen och nu funderar jag på att städa mitt rum eftersom det ser ut som ett bombnedslag. I eftermiddag ska jag även fixa min ansökan till vintersäsongen. Ska bli så spännande att få veta vart man hamnar i vinter men samtidigt är det sjukt att jag har mindre än tre månader kvar här i Bodrum. Men det ska jag inte tänka på nu utan bara njuta av att jag får bo och jobba på ett så här fint ställe.
 
OCH, ikväll landar Emelie och Oskar här i Bodrum för en veckas semester vilket ska bli helt underbart! Jag är ledig lördag-måndag så då ska vi iväg och hitta på en massa olika saker! Måste erkänna att jag aldrig har hemlängtan här, speciellt efter att jag var hemma i Sverige för bara några veckor sen så. Men det ska bli så sjukt att få visa Emelie och Oskar hur mitt liv här i Turkiet är. Minns när Emelie kom och hälsade på mig i USA förra året, det var så sjukt att ha henne där och visa allt som jag gjorde i min vardag. Då hade vi vart ifrån varandra i sju månader så det blir kanske inte riktigt samma sak den här gången men det känns ändå knäppt!
 
Slänger upp två bilder från de senaste dagarna. Lollo hade partyoutfit på MiniDiscot här om kvällen och igår fick Lasse en makeover av två barn innan vi hade MiniStars. Vet inte vem som var snyggast...
 
 
#1 - - mamma:

Jag röstar på Lollo, hon är klart sötast...
Ta´ hand om syrran nu, önskar att jag oxå kan åka..
:( <3

Till top