Anna Jensen

Underbara lediga dag!

Ving - Turkiet s.13 Permalink0
En heldag utan några planer sitter ganska fint just nu. Den senaste veckan har vart lite annorlunda i och med att vi hade kick off i tisdags. Men det var en sjukt rolig kväll med underbara BJV teamet. Jobbade först fram till 12:30 och vi hade en ganska lugn dag. Sen åkte vi snabbt hem, byte om och packade ner badkläder. Vi visste bara att vi skulle mötas kl.13:30 för att äta lunch och att vi skulle ha badkläder med oss. Vi åt take away från Shanghai (vilket aldrig är fel) och sen satte vi oss i bilarna utan att veta vart vi skulle. Vi hade gissat på båttur, simma med delfiner eller vattenparken och det sista var rätt. Vi åkte till Aquapark ute i Ortakent och där blev tävlade vi i de olika rutschkanorna. Sverige, Danmark, Finland och jag som är lite chicken när det kommer till dessa saker bidrog bara med två banor men vi hamnade i alla fall på andra plats medan Danmark vann överlägset. Sen gick alla vi tjejer och solade en stund och jag tror att alla somnade där i sina solstolar. En timme senare vaknade vi och parken skulle stänga. Vi behövde i alla fall en power nap inför kvällen.
 
Vi åkte tillbaka hem och gjorde oss klara för kvällen. Än en gång visste vi inte vad vi skulle göra, bara att vi skulle ses 20:15 och att det var dress code WHITE! Vi åkte i alla fall till en restaurang i Gümbet där vi hade en sjukt rolig middag innan vi gick vidare upp till bargatan där vi blev kvar hela natten. Vi dansade dansade och dansade till jag knappt hade någon känsel kvar i fötterna. Tror inte att jag kan beskriva kick offen på något annat sätt än AWESOME!
 
Igår var vi inte så pigga när vi gick upp för att äta lunch innan vi begav oss ut till hotellet för att börja jobba klockan två. Lasse och jag var ensamma och naturligtvis var det fullt med barn i barnklubben och vi stirrade på varandra och undrade hur det skulle gå. Men vi klarade av dagen utan problem och avslutade med MiniDisco och Showtime innan vi sa hej då till alla söta barn som vi haft den här veckan.
 
Nu efter tolv timmars sömn hade jag hoppats på att känna mig lite piggare men nej då. Börjar bli förkyld och har ont i halsen så håll tummarna för att jag inte blir sjuk! Skulle spendera dagen i en solstol vid poolen men det är ganska mulet så jag får se vad jag hittar på istället.
Till top