Anna Jensen

Inte på topp

- Vardagsliv Permalink0
Ja, bättre har man mått. Den omtalade insparkssjukan har slagit till ordentligt och jag ligger hemma och hostat och snorar. Möjligtvis feber också men det låtsas jag inte om. Som tur var stod det bara spökboll på schemat idag så jag hoppar det och laddar inför imorgon då det är skola 9-17 och sen sittning kl.18! 

Eftersom jag fick en hemmadag så här mitt i veckan så passar jag på att tvätta. Måste säga att vi har världens sämsta tvättsystem då man inte kan boka utan får tvätta när det är ledigt. Vilket gör kvällar och helger helt omöjliga om man inte hänger i tvättstugan och väntar på att en maskin blir ledig. Idag hade jag däremot tur då alla tre maskiner var lediga så jag passar på att tvätta i princip allt jag äger (i alla fall allt som är smutsigt). 

För att övergå till något helt annat: jag måste bjuda på en bild som jag hittade på facebook här om dagen. Skrattade så jag grät och nu har det blivit vår nya favvo-bild. Både jag och Linnéa överväger att skriva ut den, rama in den och hänga upp på väggen!

Kanske ska tillägga att det här var dagen efter vi hade haft caps/beerpong och alla var trötta så humornivån var inte så hög!
Till top