Anna Jensen

Slut på ledigheten

- Vardagsliv Permalink0
Så var min lilla ledighet över, kväll går jag nämligen på mitt första nattpass. Ska bli skönt att börja jobba för tro det eller ej men jag börjar faktiskt få ganska långtråkigt. 

Jag har haft en fin helg i alla fall. I fredags mötte jag upp Johanna som var i Nyköping över helgen. Vi bestämde oss för att gå till hamnen men när vi kom dit var det helt dött så vi hamnade på O'Learys istället. Kände oss aningen malplacerade med alla fotbollsgalningar men vi hade jättetrevligt i alla fall. Igår agerade jag frisör åt två tjejer som skulle på studentbalen. Jag som inte gjort en riktigt baluppsättning på ca 4 år var lite nervös men det gick toppen och tjejerna blev jättenöjda och jag hade superkul! 


Nu ska jag laga matlådor och fixa lite annat innan jag ska försöka sova lite så att jag orkar jobba hela natten.

Till top