Anna Jensen

Sommarlov

- Vardagsliv Permalink0
Äntligen sommarlov! Satt hela dagen igår och skrev på den där jäkla hemtentan och jag blev klar i tid. Ingen aning om hur den blev men förhoppningsvis slipper jag göra om den, annars struntar jag i resultatet. 

Jag har vart så sjukt trött den senaste tiden och längtat efter den här dagen så att jag skulle få sova. Men icke, kunde inte somna förrän vid 3-tiden och vaknade igen klockan 9 och kunde inte somna om, det händer nästan aldrig! Har legat och dragit mig i sängen fram till nu och det börjar nog bli dags att gå upp. Det blir en hyfsat lugn dag med film och eventuellt en löprunda ikväll. Sen ska jag packa upp alla mina saker, har levt i väska den senaste veckan. Hatar att packa upp, det är så sjukt tråkigt! Skulle inte förvåna mig om jag fortfarande har saker kvar i resväskan sen jag flyttade hem från Turkiet...
 


Tycker själv att jag hade ganska god marginal med tentan igår, hela 12 min från deadline! 
Till top