Anna Jensen

Fullt upp

- Vardagsliv Permalink0
Har var full rulle den senaste tiden, speciellt den här veckan då det är International Week på högskolan. Varje skola har haft sin egen dag då utbytesstudenterna fått representera sitt land och sitt universitet. Idag var det dags för oss på hälso och vi i sushi har vart ansvariga för vår international day, så det har vart ganska mycket jobb men oj va roligt det var! Alla hade förbrett så fint och lagat mat från sitt hemland, så idag har jag ätit typisk mat från bland annat Sydafrika, Spanien och Tanzania.
 
Samtidigt som jag vart med och planerat och förebrett inför idag så har jag hunnit med höststämma, tenta i läkemedelsberäkning och spex träning inför morgondagens sittning. Stress i kombination med lite sömn och sen förkylning som hänger kvar från förra veckan gjorde att jag däckade så fort jag kom hem idag. Sov bort ca 6 timmar och vaknade helt förvirrad och trodde att det var fredag morgon. Får se om jag lyckas somna om snart igen eller om jag är vaken hela natten.
 
Snor som vanligt bilder från facebook, men här har ni ett smakprov på hur vår International Day såg ut.
Till top