Anna Jensen

Stockholm

- Vardagsliv Permalink0
Det blev en riktigt mysig systerhelg i Stockholm. Ingen stress utan vi bara umgicks och hade det bra, det vi inte hann med (vilket var i princip allt vi hade planerat) får helt enkelt bli en annan gång. Det blev i alla fall lite shopping under förmiddagen i lördags. Jag gick bananas inne på Hollister och fick med mig flera fina plagg och ett väldigt långt kvitto... Efter lunch var det dags för Emelie att springa Tjejmilen och jag stod bredvid och började nästan gråta för att jag också ville vara med och springa! Dumma rygg och dumma insparkssjukan! Men nästa år ska vi satsa på midnattsloppet istället! I söndags gick vi en snabb vända på stan innan vi tog bussen hem igen. Kändes som att vi hade vart på semester en hel vecka trots att vi bara var borta två nätter. Vi frågade oss själva flera gånger: varför åker man inte till Stockholm oftare?
 

Jag fick besöka mitt andra hem: Starbucks! Numera dricker jag bara svart kaffe men är man på Starbucks så är man. "Vanlig"-latte är inte min grej om man säger så!
En taggad storasyster innan start och en massa hurtiga tjejer ca 500m från målet!
Till top