Anna Jensen

Äntligen!

- Vardagsliv Permalink0
Idag var dagen som vi gått och väntat på med skräckblandad förtjusning sen i augusti: deadline för c-uppsatsen! Fan vad vi har kämpat och det var en stor sten som lättade från våra axlar när skickade in den imorse. All ilska och frustration som hängt över oss i flera månader är äntligen över och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med det vi har skrivit. Det ska bli så otroligt skönt att lägga uppsatsen åt sidan i några veckor. Nu finns det verkligen ingenting vi kan göra förrän det är dags för slutseminariet i januari så ingen idé att oroa sig över det just nu. 
 
Stolta, glada men otroligt slitna efter att ha suttit uppe hela natten och fixat med det sista! Nu önskar jag att jag kunde säga att endast 5 pass på praktiken återstår innan jag får vara lite julledig. Men nej, två inlämningar innan jul varav en ska vara inne imorgon. Bara att ladda inför ännu en natt fylld med plugg. Men vet ni vad, om 36 dagar tar jag examen!
Till top