Anna Jensen

Bristol

Swansea, vt-16 Permalink0
I början av terminen pratade vi om allt vi ville hinna med innan vi åkte hem. Ganska mycket önsketänkande känner jag nu i efterhand men jag har ändå hunnit med att resa runt lite. Förutom att ha utforskat Swansea så har jag vart i Cardiff flera gånger, Dublin över St Patrick's day och London i påskas. I slutet av terminen kände jag och Linnéa att vi ville hitta på något så lördagen innan vi åkte hem tog vi bussen till Bristol. 2,5 timmes resa och så var vi i England, inte helt fel. Trots att det spöregnade störra delen av dagen så hade vi det jättebra och både jag och Linnéa blev helt förälskade i Bristol.

Vi åt världens godaste lunch på YO! Sushi, vilket var helt livsfarligt eftersom maten kom rullandes på band hela tiden. Vi hade säkert kunnat sitta där hela dagen. Efter lunch blev det lite shopping samt en promenad runt om i Bristol. På kvällen värkte fötterna och trötta men glada tog vi bussen tillbaka till Swansea igen.

Till top