Anna Jensen

Söndag

Swansea, vt-16 Permalink0
Helgen har passerat i rasande fart. Igår kväll bakade jag och Linnéa scones, var nog några år sen jag gjorde det sist. Idag lyckades jag ta mig upp hyfsat tidigt för att hinna med en löprunda på förmiddagen. Har haft uppehåll i nästan tre veckor eftersom jag haft en envis förkylning, men nu är jag äntligen frisk! På eftermiddagen gick jag och Linnéa in till stan och mötte upp Matilda på Crepe Vine. Vi har inte setts på flera veckor så det var verkligen på tiden. 


Nu väntar en lugn hemmakväll. Har haft så svårt att sova den senaste tiden och vissa nätter somnar jag inte förrän 5-6 på morgonen. Vet inte om det är för att jag har jobbat natt eller om det är något annat. Imorgon är det praktik igen och har bara 8 pass kvar, ganska sjukt. Jobbar mitt sista pass den 8 juni vilket betyder att jag är ledig i nästan 1 vecka innan jag åker hem. Hoppas på att hinna med en lite road trip och eventuellt en sista shoppingdag i Cardiff, men vi får se om plånboken tillåter det.
Till top