Anna Jensen

hej igen Swansea

- Adventures around the world Permalink0
I måndags kom jag hem efter en härlig vecka i Swansea. Det var sjukt roligt att träffa alla igen och se hur de hade det i sitt nya hus. Nu skulle jag dock behöva en vecka för att återhämta mig. Var väldigt förkyld när jag åkte och det har inte direkt blivit bättre av en vecka fylld med lite sömn och många utekvällar. Men det är bara att köra på här hemma. Nästa vecka är sista "lediga" tiden innan praktiken drar igång så vi ska försöka hinna skriva så mycket som möjligt på c-uppsatsen. Nu lär jag knappt ha en ledig stund förrän v.52, men det är väl så det ska vara sista terminen? 



Vi spenderade några timmar i London innan vi tog bussen till Swansea. Tanken var att vi skulle shoppa en massa men både jag och Linnéa var som två zombies eftersom vi bara hade sovit 1,5 timme innan vi åkte. Men London är alltid fint, trots att vi fick en störtskur över oss i slutet. Väl framme i Swansea var det bara att byta om och göra sig redo för kvällen. Som sagt, det blev många utekvällar men även en hel del annat som en shoppingdag i Bristol och vi fick nog det bästa avslutet på resan: en solig dag! Det händer inte ofta och det var en självklarhet att vi skulle hänga på stranden. Tack för den här gången Swansea, vi ses nog igen ♥
Till top