Anna Jensen

Sista terminen, here we go

- Vardagsliv Permalink1
Sommaren är över och det har redan blivit september. Igår kom jag hem efter en underbar semester på Kos och idag var det dags att ta tag i livet och börja med c-uppsatsen. Jag kan inte riktigt förstå att det är dags nu, började jag inte plugga nyss? Hur kan det bara vara en termin kvar? Nu är det bara att köra på hårt med skrivandet, planen är att vi ska ha nästan hela uppsatsen klar när vi går ut på praktik i oktober. Vi har till mitten av december på oss innan den ska in men praktiken tar alltid mycket energi så det känns skönt att ha det gjort innan. Plus att det är kanske på tiden och jag och Linnéa, efter 2,5 år på högskolan, lär oss att planerar vår tid ordentligt så att vi slipper sitta och stressa med uppsatsen in i det sista.

Helgen som kommer ska jag spendera hemma försöka planera min höst. Det känns som att jag har haft fullt upp sen jag kom hem från Swansea så det ska bli skönt att landa lite och hitta nya rutiner. Den här hösten kommer att bli väldigt annorlunda från mina tidigare terminer då jag valt att inte engagera mig i studentlivet här i Jönköping. Inspark och utskott är otroligt roligt, men jag känner att jag gjort mitt för hälso. Istället blir det fokus på skola, träning och att spendera tid med mina nära och kära. Plus att det börjar bli dags att leta jobb och lägenhet till efter examen. Hjälp!

Jag har väldigt många bilder från Kos som jag tänkte lägga upp här. Men det får bli en annan dag, först måste jag se till att byta bilder med Linnéa.
#1 - - Kattis:

Både härligt och tråkigt att påbörja sin sista termin! Härligt med Kos, hoppas få se fler bilder därifrån!☺

Till top