Anna Jensen

Min top 20 manliga skådespelare

Livet ur mina ögon Permalink1
Min syster och jag brukar köra en lek när vi har tråkigt. Det brukar börja med att vi ser en film och någon ser en snygg kille och säger "pax för honom" och då säger nästa "ja men han är min" och menar någon från en annan film. Sen brukar vi kunna sitta där hur länge som helst. Det roliga är att det nästan alltid låter likadant.

Därför tänkte jag att jag ska lista de, enligt mig, 20 snyggaste skådespelarna. För att göra det lite lättare för mig själv valde jag att välja personen i fråga i en viss roll. Alltså spelar både utseende och karaktären in ibland. (Helt enkelt, när jag hade svårt att välja) Det är ju även så att vissa skådespelare kan vara jättesnygga i en roll och se helt förjäkliga ut i verkligheten.

Så här kommer ett långt och utseendefixerat inlägg. Ibland la jag även till en lite kommentar. Håll i hatten. Vi börjar "längst ner" på plats 20.



20. Shia LaBeouf som Kale i Disturbia





19. Freddie Prinze Jr. som Zack Siler i She's all that





18. Tom Felton som Draco Malfoy i Harry Potter



Ärligt talat, jag har alltid varit lite småkär i Tom Felton. Ända sen jag såg den första Harry Potter filmen. Därför förtjänar han en plats på min lista!



17. Johnny Depp som John Dillinger i Public Enemies



Har du någonsin träffat någon som inte tyckt att Johnny Depp är snygg?



16. Taylor Lautner som Jacob Black i The Twilight Saga



Här har vi någon som hamnar långt ner bara för att jag helt enkelt hatar karaktären Jacob Black. Trots det får han vara med på listan.



15. Jude Law som Graham i The Holiday





14. Josh Hartnett som Danny Walker i Pearl Harbor



Underbar film säger jag bara, och min syster väljer alltid Ben Affleck. Hehe! Tur för mig. Men varför, varför måste han dö?



13. Orlando Bloom som Will Turner i Pirates of the Caribbean



Får inte Bloom vara med på listan så är det något som är fel.



12. Kellan Lutz som Emmet Cullen i The Twilight Saga



Behöver jag säga något? Jag har trots allt döpt min dator till Emmet.



11. Jesse Metcalfe som John Tucker i John Tucker Must Die



Eller i Desperate Housewives. Behöver jag säga mer?



10. Hugh Jackman som Drover i Austrailia



Alltså.....



9. Robert Hoffman som Chase Collins i Step Up 2: The Streets



Jag säger bara, han dansar!



8. Robert Pattinson som Edward Cullen i The Twilight Saga





7. James Lafferty som Nathan Scott i One Tree Hill



Även här har jag för mig att jag och syster väljer varsin av bröderna Scott. (Tur det, vi vill inte ha något slagsmål)



6. Cam Gigandet som Kevin Volchok i The O.C.



Har man aldrig sett säsong 3 av the O.C. så har man verkligen missat något.



5. Alexander Skarsgård som Micke i Hundtricket



Topp fem, och en svensk till och med. Han är helt underbar i den här rollen.



4. Josh Lucas som Jake Perry i Sweet Home Alabama



Mannen som jag trodde skulle stå som segrare på min lista. Men nej, han halkade ner till plats fyra. Men det är inte illa pinkat.



3. David Boreanaz som Angel i Buffy the Vampire Slayer



Har stod det mellan en andra plats och en tredje plats. Angel har alltid varit min favoritvampyr men nu har han blivit slagen av...



2. Ian Somerhalder som Damon Salvatore i Vampire Diaries



"Hello Brother" Obetalbart!



1. Jonas Armstrong som Robin Hood i Robin Hood (tv-serie)



Vinnaren, naturligtvis. Jag skulle trots allt göra vad som helst för att få gifta mig med honom!



Så, det var min lista. Jag säger bara: Syster, PAX !!!

Jag får en känsla av att jag har glömt någon "viktig" så kommentera gärna om ni tycker att någon saknas.
#1 - - Syster:

Paxa på du, bara jag får Martin, Carlisle, Derek, Linus Wahlgren i Hundtricke, Alexander Skarsgård i Vingar av glas, Legolas, Depp i Pirates och så självklart de i O.C och Pearl Harbour som vi brukar vara överens om. Eventuellt kanske vi måste slåss lite om The Holiday! <3

Till top