Anna Jensen

But I'm not afraid to chase my dreams

Livet ur mina ögon Permalink2
Min sista dag på praktiken är nu över. Men efter ett långt och skönt sommarlov kommer jag att återvända dit igen. Men det behöver vi inte prata om nu, för först ska jag avnjuta det där långa sköna sommarlovet.

Imorgon, och alla andra dagar den här veckan och nästa vecka, är så där riktigt onödigt. Först blir det utvärdering uppe på Vrinnevi, sen ner till Kungsgård och ha svenska. Sen hål vilket för min del betyder matteprov och sist naturkunskap. Förhoppningsvis får jag veta mitt betyg då *börjar-tugga-på-GunBritt-igen*.

När jag var hos tandläkaren idag så sa han faktiskt inte att jag hade tandsten. Nej nej, inte den här gången. Men tydligen borstar jag tänderna för hårt, om någon är intresserad. Inga skor blev det heller. Får ta det imorgon. Men, där emot blev jag av med lite hår. Eller mycket hår kanske man ska säga. Det beror på vad jag ska jämföra med.

Nu ska jag bada i medeltidenslitteratur.
#1 - - Emelie:

Akta Gunn-Britt. Hon har verkligen ställt upp i vått och torrt och både kört matte, kemi och fysik med mig så du måste vara snäll!

#2 - - Anna:

Emelie - Hon ställer upp när man behöver bita av sig lite också ;)

Till top