Anna Jensen

Ett x-antal timmar senare...

- Vardagsliv, Livet ur mina ögon Permalink0
... och jag är fortfarande inte klar med rummet. Men det är inte långt kvar nu. Har flyttat alla möbler (även om det inte blev så mycket) och ränsat ut en massa skit. Var kommer allt ifrån? Har även dammat för första gången på hundra år så ni kan ju gissa hur det såg ut.

Imorgon ska jag göra det sista vilket inkluderar att hänga upp tavlor. Bli inte förvånad om en hel vägg rasar när jag tar fram hammare och spik. Men någon gång måste väl de där jävla tavlorna komma upp!

Nu, säsongspremiär av True Blood! Har väntat i över ett år på att de ska börja visa säsong tre och nu äntligen! Och inte behöver jag ha ångest för att sitta uppe och titta på tv sent på kvällarna för jag behöver inte gå upp tidigt dagen efter för att åka till skolan. Lycka!
Till top