Anna Jensen

hej Grekland

Ving - Turkiet s.13 Permalink2
I söndags hade vi på Family Garden team-day och vi tog färjan över till Rhodos. Resan tar ca 2,5 timme men jag sov som en bebis så det gick ganska fort. Väl framme bestämde vi oss för att hyra bil för att hinna med så mycket som möjligt under våra få timmar i Grekland. Tyvärr körde vi lite fel och det slutade med att vi bara hann med ett stopp, Butterfly Valley. Jag är inget stort fan av fjärilar när de kommer för nära men det var ändå ganska mysigt att gå runt i parken. Det kändes lite som en svensk skog så jag kände mig som hemma (inte för att jag brukar spendera så mycket tid ute i skogen, men ni förstår vad jag menar). Hur som helst hoppas jag att det blir ett till besök på Rhodos så att jag får se allt vi missade den här gången. Jag fick i alla fall en härlig dag med bästa teamet ♥
 
#1 - - mamma:

Hittade du ingen bäck att bada i...:) <3

Svar: Fanns så många så jag kunde inte välja! <3
Anna Jensen

#2 - - Pernilla Olsson:

Hej Anna!

Läser din blogg sedan jag googlade Paloma Bitez Hotell vilket jag anländer till nästa torsdagkväll! Har du något bra Hamam att rekommendera i närheten av hotellet? Gärna med separat man/kvinnaavdelning! Tack på förhand, Pernilla

Svar: Hej Pernilla!
Själv tycker jag att Nirvana hamam i Gümbet är det bästa här i området, men tyvärr har de inte separat avdelning för män/kvinnor. Annars är allt toppen där, lugnt och behagligt med underbar utsikt över Gümbet bukten. De kan även fixa transport till och från hotellet så du behöver inte bekymra dig över det. Ta kontakt med oss när du är framme på hotellet så kan vi hjälpa dig att boka! Hoppas att du får en trevlig semester här i Turkiet!
Anna Jensen

Till top