Anna Jensen

- I can't tell where the journey will end but I know where it starts

Ving - Turkiet s.13 Permalink1
Har inte så mycket att skriva om just nu så tänkte bjuda på lite bilder från den senaste tiden. En salig blandning mellan mobilbilder och stulna facebook-bilder men bättre än ingenting antar jag.

Avskedsfrukost för Sara som åkte hem till Sverige för att jobba.


Bernie var superhjälte!


Ofta spenderar vi våra lediga dagar på stranden i Bitez och varje gång lyckas jag bränna mig jäkligt mycket!
 

Dagen innan midsommarafton var vi lediga och passade på att laga mat hemma för att sedan sitta på balkongen och ha det bra.
 
Själva midsommarafton firades i barnklubben och eftersom vi inte hade några riktiga blommor fick vi vara kreativa och göra egna.


Förra veckan var hela teamet ute på en salsa bar i Bitez och lyssnade på härlig musik och testade på stans bästa mojito. Älskade musiken men var inte lika förtjust i drinken.


Ska man ut i Gümbet är inte "girls' night out" att rekommendera. Tur att vi har Lasse så att vi överlever!
#1 - - mamma:

Anna du har ju blivit brun... du har pigment trots allt. FIIIN är du.. <3

Svar: Hihi, jag vet! Är så stolt över mina bleka finska pigment, de kan om de vill ;) <3
Anna Jensen

Till top