Anna Jensen

Glad påsk

- Vardagsliv Permalink0
Tänkte bara titta in och hälsa glad påsk! Av någon anledning vaknade jag redan vid 06:30 och nu äter jag frukost på sängen. Det blir några avsnitt av Gilmore Girls i väntan på att syster ska vakna. Hon har nämligen önskemål om att bli klippt så vi får se om det blir av idag. Sen måste vi naturligtvis hinna med att leta påskägg och göra efterrätt till ikväll då vi ska till min moster på släktträff. Tänk, förra påsken när alla var samlade skypade de med mig som var i USA. Kvällen innan hade jag firat passover och på påskafton var jag inne i SF för första gången. Känns som en evighet sen!
 
Något som också känns som en evighet sen är Cypern. För bara två veckor sen gjorde jag mig redo för första lektionen på Lollo & Bernie School och för en vecka sen hade jag precis kommit hem och låg och sov så gott. Ska se till att ladda upp lite bilder från veckan men naturligtvis tog jag inte så många själv. Tur att det fanns andra som kom ihåg att fota mycket under veckan!
 
Nästan hela gänget samlat innan vi skulle ut och äta näst sista kvällen!
Till top