Anna Jensen

Slut för den här gången

- Vardagsliv Permalink1
Och så var insparken över för den här gången och jag känner mig nästan lite tom och ensam. Efter att ha sovit i nästan ett dygn känner jag för att köra hela insparken igen! Tänkte slänga upp lite bilder här, själv har jag vart riktigt dålig på att fota (som vanligt) så jag har snott alla bilder från Facebook.
 
Första dagen under stadsvandringen: hur många nollor får man in i en telefonkiosk? Svar: 21 st!


Vi har hängt så mycket på Akademien så att det känns som mitt andra hem!

Vi hade prova-på sittning, nollorna lagade mat och faddrarna spexade. Vet inte vem som var snyggast, jag som hulken eller Erik som Batman?
 
Haft Full Moon-party och gått runt med neonfärg i ansiktet!
 

Ovve-ceremoni och uppdrag "skita ner nollorna så mycket som möjligt"!

SWE: Skandinaviens största poolparty. Skumparty, utomhus bad och en jävla förkylning. Är man inte sjuk efter SWE var man antagligen inte där!
 
Hela första veckan regnade det nästan hela tiden, men vi höll humöret uppe!
 
Sista kvällen: insparkssittning med rymd-tema!


Det här är bara några få bilder från allt vi gjort under veckan. Nu i efterhand har jag lite svårt att greppa allt som hänt, det har vart full rulle hela tiden. Tack till alla som vart med och gjort den här insparken helt underbar!
#1 - - Niles:

Hur kul hade inte ni? Lite avis över hur kul det såg ut!

Svar: Sjukt kul! Tur att man har några terminer kvar så att jag hinner vara fadder fler gånger :D
Anna Jensen

Till top