Anna Jensen

Sista helgen

- Vardagsliv Permalink0
Har helt gett upp hoppet om att ställa om mig till dag-tid den här veckan vilket i nuläget betyder att jag somnar vid 5-6 tiden på morgonen och vaknar någon gång efter lunch eller långt in på eftermiddagen. Men nu i helgen jobbar jag mina tre sista nätter och sen kan jag börja ställa om dygnet på riktigt.
 
Har haft några lugna lediga dagar den här veckan. Gjort ett halvhjärtat försök att plugga anatomi men det går inte så bra om jag ska vara ärlig. Har precis hällt i mig en kopp kaffe så jag hoppas att det får igång hjärnan så att jag kan plugga lite i natt. Har som sagt några timmar kvar innan det är dags att sova.
 
Ikväll var jag även ute på långpromenad som slutade på 1 mil. I vanliga fall brukar jag gå ut först när det börjar bli mörkt men idag blev det en runda i kvällssolen. Nyköping är faktiskt fint på sommaren men jag måste säga att jag längtar efter att få flytta ner till Jönköping igen.
 
Till top