Anna Jensen

Inte så lätt

- Vardagsliv Permalink0
När jag gick av mitt nattpass i måndags morse så hade jag jobbat 60timmar på en vecka. De första två nätterna var jag ganska trött men efter en ledig natt så hoppade jag in på ett extrapass så det blev fyra nätter i rad. Då lyckades jag ställa om mig helt till nattid och det kändes helt naturligt att vara uppe hela natten. Trodde att det skulle ta någon dag att ställa om sig men icke. Här sitter jag och är klarvaken och har helt gett upp hoppet om att sova. Har mitt nästa pass inbokat om en vecka så jag tänkte att det kunde vara bra att passa på att vara vaken på dagen när jag ändå kan. Så planen just nu är att försöka hålla mig vaken hela dagen så att jag kan gå och lägga mig som normala människor ikväll.

Har inte så mycket annat att berätta. Den senaste veckan har jag bara jobbat och sovit så något annat roligt har jag inte hunnit med. Hoppas på att sommaren kan komma tillbaka så att man kan vara ute i solen om dagarna. Plus att jag vill slippa 2 grader och frostvarning när jag jobbar om nätterna...
Till top