Anna Jensen

En månad

Swansea, vt-16 Permalink1


Idag är det 1 månad kvar till jag flyttar till Wales. Om jag ska vara ärlig är jag ganska dåligt förberedd med tanke på hur kort tid det är kvar. Boende är fixat och kurserna är det (förhoppningsvis) inga problem med. Jag ska hyra ut min lägenhet i andrahand och ska ha vining på onsdag och imorgon kväll ska jag och Linnéa försöka träffas och boka flybiljetter. Tanken är att vi ska flyga till London och sen ta buss eller tåg till Swansea. Skulle vi flyga hela vägen skulle det antingen bli jättedyrt eller ta 13-14 timmar. Så flyg och buss känns enklast.

Annars får jag försöka ha en "det löser sig"-inställning. Vissa saker verkar inte ens va värt att oroa sig över eftersom vi inte kan lösa det förrän vi är på plats. Det enda nu är att jag väntar på svar från CSN. Förhoppningsvis fick jag med alla papper när jag sökte lån och jag håller tummarna för att jag kan få ut allt som en klumpsumma. Nu över jul och nyår står allt still så jag får helt enkelt luta mig tillbaka och hoppas på att allt går bra.  
#1 - - Pernilla:

Allt kommer säkert att lösa sig så mycket lättare på plats! :) Så var det med mycket under min utbytestermin. Det ska bli roligt att följa dig här på bloggen. kram på dig <3

Till top