Anna Jensen

Hej mars

- Vardagsliv Permalink0
I vanlig ordning försvann februari i en rasande fart och nu är vi inne i mars. Jag hoppas verkligen att vintern är över och att våren är på väg. Vi har haft ganska varierande väder senaste tiden då man ena sekunden konstaterat att det är soligt och fint för att sedan titta ut och se att det är snöblandat regn. Vanlig hederlig Svensk vår med andra ord.
 
Förra veckan började jag min praktik på ortopeden och jag trivs jättebra och det känns verkligen rätt! Fyra veckor kvar men känner redan att jag har panik över att komma tillbaka till skolan igen. Tur att det bara blir två veckor med föreläsningar innan det är dags för praktik igen!
 
Bjuder på några bilder från februari. Hann bland annat med någon utekväll med fina vänner, fick besök av syster, hade praktisk examination, åkte två vändor till Göteborg, köpte ny kaffebryggare då min gamla la av (panik!), hade antagning till sushi och hade tacokväll med våra nya yngel (humor på hög nivå).  
 
Till top