Anna Jensen

Dublin

Swansea, vt-16 Permalink1
I mitten på mars åkte jag, Linnéa, Matilda och Mette till Dublin i några dagar för att fira St. Patrick's day. Underbart att få komma iväg på en liten mini semester, inte för att vår vardag här i Swansea är så stressig men ni förstår vad jag menar. St. Patrick's day var helt galet och väldigt roligt att få uppleva. Vi träffade nog på fler turiser än Irländare, men det gjorde nog inte så mycket för jag misstänker att vi ändå inte hade förstått vad de sa.

Tyvärr blev jag ganska besviken på Dublin som stad. Inte alls lika stort som jag trodde och det fanns inte så mycket att se. Dock var jag och Linnéa ganska dåliga turister eftersom vi inte hade koll på något, men vi vandrade runt en hel del och kände i alla fall att vi fick se det mesta av staden. En oförglömlig resa blev det oavsett, men det var skönt att få komma "hem" till Swansea igen.   
 
#1 - - RM:

åå vill åka till Dublin, kanske blir nästa år för mig :)

Till top