Anna Jensen

en sista jobbhelg

- Vardagsliv Permalink0
Det har inte blivit så många lediga dagar den här sommaren, speciellt inte nu i slutet när jag jobbar dag. Det underlättar så otroligt mycket att jag älskar mitt jobb och jag tycker att det är roligt att gå dit, även fast det har vart kaos den senaste tiden. Räknade ut att jag har vart ledig totalt 4 dagar de senaste tre veckorna och den här helgen blir min tredje jobbhelg på raken. Det börjar kännas i kroppen men jag är ändå inte så fasligt trött, det kommer nog nästa vecka när jag har slutat jobba. 

Det känns som att jag hela tiden säger att "tiden går så jäkla fort" men helt ärligt, det gör den! Imorse fick jag upp en påminnelse på facebook om vad jag gjorde den 12e augusti för x antal år sen och ett inlägg som kom upp var det här: 


4 ÅR SEN?!?!? Nej men nu skojar ni, var det verkligen 4 år sen jag bodde i USA? Det känns så nära men samtidigt så långt bort. Jag är så otroligt glad att jag valde att åka iväg som au pair och trots att det var många jobbiga stunder så kan jag nu i efterhand säga att det var ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv. 


Älskade San Francisco, en vacker dag kommer jag tillbaka ♥ 
Till top