Anna Jensen

Swansea, here we come!

- Vardagsliv Permalink0
Spenderat helgen i Linköping och nu är jag hemma och vänder i Jönköping. Har skjutit upp det där med att packa resväskan men nu är det nog dags att ta tag i det så att jag slipper stressa. Imorgon åker vi ÄNTLIGEN tillbaka till Swansea! Vid 3-tiden inatt blir jag upphämtad av taxin och sen tar jag och Linnéa bussen till Landvetter. Blir en ganska lång väntan innan flyget går men vi hade inte så mycket att välja på. Precis som i januari så flyger vi till London men den här gången stannar vi i stan några timmar så att vi hinner shoppa lite. Kanske helt enkelt inte behöver packa något alls? Sen på eftermiddagen tar vi bussen till Swansea och är framme vid 20:30 på kvällen.

Våra kompisar där borta hyr ett hus tillsammans så vi ska bo hos dem. Ska bli väldigt roligt att träffa alla igen men det kommer att kännas lite konstigt att inte hänga i "vårt" kök (jag bodde ju inte där, men det kändes så för jag var alltid där). Vi kommer nog att spendera lite tid på campus i alla fall eftersom Linnéa och jag behöver sitta och skriva på uppsatsen. Vi får väl se om vi lyckas smita in i den byggnaden där vi bodde förra terminen. Annars får vi nöja oss med att vandra runt på campus och vara nostalgiska. 

Till top