Anna Jensen

vart är hösten?

- Vardagsliv Permalink1
Nu kommer jag att säga något som jag antagligen kommer att ångra om några veckor: men vart tusan är hösten? Jag vill kunna klä mig i stickade tröjor och sitta inne med mitt kaffe och lyssna på regnet medans jag skriver på den där nedrans c-uppsatsen. Det går liksom inte när det är 25 grader och strålande sol. Men snart så vänder det och då lär det inte dröja länge innan jag börjar drömma om sommarvärme igen. 


Annars då? Linnéa och jag spenderar för det mesta våra dagar i biblioteket och skrivandet går... framåt. Igår var jag redo att hoppa av och jobba som undersköterska för resten av livet men idag känns det lite bättre. Men så lär jag nog känna fram tills vi är klara så det är nog bara att vänja sig. I förra veckan satt vi även och förberedde en presentation av vår termin i Swansea och några dagar senare slog vi på stort och bokade flygbiljetter! Så om två veckor är vi där igen, känns ganska overkligt om jag ska vara ärlig men ack så underbart!


I fredags hade jag en välbehövlig klippning inbokad och jag hade bestämt mig för att ta allt som var slitet men ändå behålla längden så att det ser bra ut när det är lockigt. Men icke! Jag vaknade fredag morgon och tänkte att det kanske vore kul att klippa det kort. Sagt och gjort, hej då lockarna och hej axellångt hår!


Nu har vi ÄNTLIGEN fått tummen ur och bytt bilder med varandra så snart kommer det upp en drös med bilder från Kos (mamma, jag vet att du väntar otåligt på dem). Men först ska jag hinna gå igenom alla, det finns trots allt några som är mindre vackra och de får nog hålla sig borta från internet.
#1 - - Mamma:

Inget är som väntans tider 🤓💞

Svar: Det har du helt rätt i lilla mamma <3
Anna Jensen

Till top